سایت مهاجرانی:خوب خودمان را سرکار گذاشته‌ایم
نوشته شده توسط : Anti Green

سایت مهاجرانی:خوب خودمان را سرکار گذاشته‌ایم

ارگان اتاق فکر جریان ضدانقلاب در لندن ضمن تخطئه القائات رسانه‌ای محافل ضدانقلاب، تصریح کرد ادعای اختلاف میان رهبر انقلاب و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست. ارگان حلقه ماسونی لندن ضمن تخطئه القائات رسانه ای محافل ضدانقلاب تصریح کرد ادعای اختلاف میان رهبری و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست.

«جرس» که خود رسوایی های فراوانی در انتشار شایعات و جعلیات دارد، این بار با هشدار به اینکه ادعای اختلاف رهبری و احمدی نژاد می تواند باعث خودفریبی جریان های مخالف جمهوری اسلامی شود، می نویسد: از همان آغازین روزهای پس از سوم تیر 84، شایعاتی درباره اختلاف احمدی نژاد با رهبر جمهوری اسلامی به میان آمد، شایعاتی که گاه با رفتار احمدی نژاد قوت می یافت و با گفتار رهبر ضعیف می شد.

ارگان زوج سیاسی عطاءالله مهاجرانی و محسن کدیور ضمن فرافکنی درباره کانون انتشار این شایعه ادعا می کند که این شایعه از سوی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران و صدا و سیما ترویج شده(!) و سپس می نویسد: از سال گذشته و پس از جریان معاون اولی رحیم مشایی، وهم و خیال اختلاف رهبری و احمدی نژاد گسترش یافت ولی مشکل اینجاست که برخی سیاسیون مخالف، روی آن شایعه حساب باز کردند و دست روی دست گذاشتند که آری! همین روزهاست که رهبری توسط مجلس، احمدی نژاد را عزل کند.

جرس آنگاه به اوهامی تازه متوسل شده و ادعا می کند «احمدی نژاد محصول اتاق فکر بیت است که در پروژه ای چند لایه از آن پایین ها بالا آمد»! جرس در عین حال می پرسد انصافاً کدام رئیس دولتی برای رهبری از احمدی نژاد بهتر است نه ]...[ و نه ]...[ و امثال آنها مطابق نظر رهبری نیستند. به جز داستان مشایی در این سالها کجا دیده اید دولت غیر از نظر رهبری عمل کند؟احمدی نژاد همان کسی است که رهبری آرزو می کرد. احمدی نژاد همان گونه که در ماه های ابتدایی ریاستش بر دولت گفت، نقش خاکریز نظام را ایفا می کند. گفتنی است سایت جرس در جعل و انتشار اینگونه شایعات نقش فراوانی داشته است.

 





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: